کیوسک و باغ وحش جهانی
این آلبوم کیوسک با آن دو آلبوم قبلی فرق دارد. اول این که دیگر کیوسک سبک پیدا کرده و سیر صعودی گروه را در این آلبوم آخر به وضوح می شود دید. دوم این که حالا کیوسک معروف تر از قبل شده و اگر دو سال یا سه سال پیش وقتی برای کسی صدایشان را پخش می کردی، اولین سوالش این بود که" این جاروبرقی کیه؟"حالا دیگر کمتر کسی است که با گذشت این زمان کم از پخش آلبوم جدید آن را نشنیده باشد. سوم این که هرچند که همیشه اعتراض صدای اصلی کیوسک بوده ولی این اعتراض به جامعه ، فرهنگ و نحوه ی زندگی و اجبار ما در رام شدن در جامعه بوده، اما دستمایه های سیاسی که "عشق سرعت " با ظرافت بیان می کرد و آن طرح ظریف و طنازانه ی روی کاور آلبوم این بار در باغ وحش جهانی به دستمایه ی اصلی تبدیل شده است. چهارم موسیقیایی تر شدن کیوسک و کمی هم تفنن است و کمی هم هنرصرف ، تلفیق راک کیوسک با راک تلفیقی وآوانگاردیسم محسن خان نامجو که ترک دیار کرد، آش خوش مزه ای شده است به نام " ای یارم بیا" . کیوسک این بار بیشتر سعی کرده، آهنگی هم برای چندین و چند بار شدنیدن ارئه کند، از آن جنس آهنگ ها که صرفا برای تفنن است و نمی خواهد زیاد فکر کنی و گوش تیز کنی که خواننده چه می گوید.